halllå! ^^

hade ganska kul igår iaf, var hos lexxi och föra, sen kom reed och hämta mig tessy och jennifer , så for vi till han och parta :) vi började gå mot tuna vid halv 3 trorja ? men sen blev vi bjudna på taxi av martin och wille , tack!! :) så då for vi alla till tessy och snarka , förutom wille som for hem efter ett tag :)
när vi vaknade så for jag och tessy till bowlingen och köpte cola ,sen till hon och gjorde nudlar ;) MMM! tog sen bussen till stan och var med bella och johanna ett tag sen hem med morsan och peter :)
ikv blire att festa mera, blir att fara till reed ikv också sskulle jag tro :) menmen,
nu ska duscha sen äta och sminka mig och allt såntdär :p haha
puss

My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0