haalllå

kom hem nyss , orkar inte fara på sista lektionen. fick svinångest över en grejj , men har snackat med emil nu och han tyckte inte alls de lät så farligt och då började jag tänka att jag fan inte orkar bry mig , vem bryr sig? inte jag! ;)) haha! nämen emil ska ringa snart så ska vi surra av oss lite. han kmr på 3 och en halv månad till luleå tror dom flesta längtar till de! :)
menmen , ikv ska jag försöka få med davve till gammelstan, men han är ju så seg på att ringa ju!!
far väl dit hursomhelst , alltid nån som är ute och vill hitta på nå :)
på torsdag blire att fara på core, ska börja köra de och spinning 2 ggr i veckan, så ska man se om de går att rasa ner några kilon :) !
men nu ska jag gå och fika med morsan och prata lite :)
puss
          

I feel these four walls closing in
Face up against the glass
I'm looking out, hmmm
Is this my life I'm wondering
It happened so fast
How do I turn this thing around



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0