Eminem - Beautiful

tjao!
skola idag som vanligt då!  varit ganska nice , haft ljud hela dagen, haha har skrattat så tårarna bara har sprutat!!!;> nämen fick jävligt kul när jag och frida skulle göra våran grejj ;D haha!
efter skolan for jag hem hämta träningsgrejjer så for jag på spinning och core :) sen och handla med morsan på willys. sen har jag bara varit hemma och kollat idol :)
fredag imorgon, fan så jag har längtat, partyparty. men kommer typ vara trött eftersom jag börjar 8.15 och slutar 5 :s men får väl fara hem och sussa en stund då :)
blir väl mest troligt att vara nykter på lördag, om de inte dyker upp nå roligt ;p fårvälseee...
men nu ska jag gå och sova trorja? vilket inte kmr hända, kmr ligga och vrida och vända mig i sängen :p haha!

puss!








Kommentarer
Postat av: Lisa

haha lisa du måste lägga upp bilderna på rille!

2009-09-17 @ 22:32:13
URL: http://krabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0