trååååk!

hellllu :)
Blev inge gammelstan för mig idag, men josse och oskar kom förbi iaf , vi for först till ica och köpte chips dip & cola, sen till mig och kollade "hide and seek", så jävla bra film , men det där är en sån där film man bara kan se en gång :p
haha och oskar under hela filmen "jag fattar inte, kmr hon dö ?" haha man ba "KOLLA FILMEN SÅ SER DU!", hööhö!
sen for dom nu för ett tag sen, så nu sitter jag bara här i min ensamhet :( nämen ska nog ut snart och träffa en :)
Imorgon ska jag iaf vara med davve och hans tjej, haha satt och tänkte på när davve var singel och helt deppig över att han aldrig skulle hitta någon , så skulle jag leka Dr phil, "davve, tänk dig att du är ute i öknen och söker efter vatten, nån vacker dag kommer du att hitta vattnet och då kommer det bara spruta om det!" hhaha så jävla dålig, men nu har han fan hittat det !!! :) hophohoh vad jag svammlar.
haha men efter jag varit med dom så ska vi några till min far och kolla film :) nicenice!
Nu ska jag dra ut och träffa några!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0