sometimes good things fall apart so better things can fall together

tjosan :)

vaknade för ett tag sen , ätit åre. nu sittter jag bara och lyssnar på musik blir väl att jag ska kolla nå avsnitt av riverside snart också :) vad ska man säga om helgen då, haha , har väl haft kul :)
fredagen var vi hos mig till 11tiden , haha min i sovstuga, men det var fan kul, tog dit en sterio ljus och massa stolar :) sen senare for vi vidare.

lördagen kom johanna direkt till mig på morgonen, så var vi förbi våran moster osv osv osv osv... sen for vi till jessica och började dricka, sen for jag med Ida och amanda till freddan, sen bussen till notviken, jag hade då inte så kul där, var typ för mkt folk =P haha. sen for vi till stan i någon timme , sen till örnäset igen :) och där somnade vi kring 7tiden.
Idag har jag sovit hela dagen lång, eller bråka lite med min bror också, hmpf, går och anklagar mig för massa saker, så ska man ju inte vara =P men nu ringde tessy så ska gå till öhemsskolan och träffa henne :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0