tack & adjö, jag minns nog en del men hejdå min kära vi finns inte mer ;)

halllå ! :)
blev en hård kväll igår ;p haha. var först hos sandras moster på örnäset, sen drog vi till porsön, fast var tydligen ingen fest där för alla hade dragit på krogen, så vi gick till krille på björx och drack dära, haha helt galet vare där , alla var så fullla så , sen sov vi där också. har legat och kramat om johanna hela natten :) haha
sen när vi vaknade slog krille på en film , haha och inte en sån där film man vill se när man är bakis , fyfan, haha kycklingtå är vad han är!
sen for jag och johanna till stan och käka på tasty , sen drog hon hem så fick jag gå omkring i min ensamhet iväntan på att bussen skulle gå :)
ikv blire party igen, det är nice ;) så ska börja kila till josse snart och sminka mig osvosv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0