knööös

Blir less på vissa människor som inte kan ha kul och ska hålla på och tjaffsa hela tiden! och sen är det ju inte mitt ansvar att försöka fixa allt när du sen bara är tvärtemot mig ? först gäller en sak och sen när man väl försöker genomföra den så säger du nå helt annat, lite stake får man väl ändå har.
gårkvällen var iaf kul till en början sen blev de knaaaaas! så kändes inte så värt. menmen, sånt händer väl nångång också?:)
Ikv ska jag iaf tare lungt, skulle egentligen till pite med nåra, men fårse om jag orkar :) hade varit skönt att ta det lungt en dag, och skulle just skriva att jag ville se idol men antar att det inte är något ikv :/:P
menmen , nu ska jag försöka få tag i någon som vill dela mitt bakisskratt med mig ;) haha, men alla ligger och sover och det borde jag också göra egentligen ;) haha har blivit morgonmänniska! not.


Darkness in the Night
I’ll Find that Light for You
As Long as I got Eyes
I’ll have a Sight for You
Long as I am Alive Baby I’d Die for You
I Wanna Be With You




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0