:))

hallå :)
varit en ganska lugn dag i skolan, starta med idrott, vi hade klättring och klara mer än halva vägen! och jag som är lite höjdrädd också =P haha men kul var de. sen bara Mdk men jag och frida fick kolla på någo film hela lektionen så det var nice :) sen när jag hade slutat så for jag till johannas skola och väntade hon , fan vilken frän lärare hon har, satt och skratta åt allt han sa , "du kan ju alltid testa slicka på huven", haha. ingen kanske fattar men :P
sen när hon slutat så for vi på stan och kolla kläder osv, sen hem till hon och käka och så kollade vi andra avenyn, ni måste se vad som händer i nästa avsnitt när roxanna ska bli muslim, hahaha fyfan satt och grät för att det var så jävla kul!    tog iaf bussen hem sen , så nu sitter man här och gör ingentin , ska väl försöka plugga nu elr nå :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0