^^

halllå :)

kom hem för ett litet tag sen, varit på arcus idag och kört orientering. huh jag och frida trodde aldrig vi skulle klara det, men jävlart de gjorde vi ;) haha direkt vi hittade en sån där grejj så blev vi överlyckliga och var helt stolta över oss själva :p haha! nämen kändes som att vi var i djungeln elr nå .!
nämen sen när jag kom till stan for jag till hm och köpte massa smink som jag behövde, sen bussen till gammelstan.
nu snart ska jag fara till stan igen och köra spinning och core, jobbigt är redan jävligt trött! sen när jag kmr hem ska jag plugga till Nkn! fan vad jag hatar dedär ämnet, finns ju inge värre, fattar ju ingenting av de :s
efter de så blire idol och sen att ta en date med kudden, tidig kväll blire nog trorja :)


Jag&tessy sommaren -06 !<3




puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0