You won’t be lonely, even if the sky is falling down.

hellllu :)
torsdag idag då alltså fredag imorgon för dom som inte visste det ?;)  nämen händer väl inge speciellt till helgen , imorgon ska jag på någon lokalfest , men ska bara dricka nån öl. skola på lördag då :s "öppet hus".. så ska springa runt på skolan och intervjua folk, haha live också ;) inte ens kul!    sen efter det så har jag ingen aning om vad jag ska göra.. hmmm :P kanske!
idag har det inte hänt så mkt , varit i skolan , haft ljud hela dagen lång. sen for jag till hackspetten och väntade på att johanna skulle sluta, sen har vi bara gått på stan och letat efter en jacka åt henne och flummat på, men det var ju inget nytt :P haha! ..   ska väl ta bussen till gammelstan, eller funderar på att dra till farsan i någon vecka nu, så less på hertsön :P
ska gå och göra nå mat nu :)
puss!

haha btw så hörde jag en låt på stadium som jag nu sitter och nöter, "jay sean - down" gammal som fan ;) jagvet! haha

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0