tjapp :)

lördagen var väl okey, men började må så jävla dåligt innan jag började dricka ;s fyfan!  sov iaf hos krille , sen på söndag var det katastrof! haha det måste ju vara nå fel på mig. nämen vi sov typ hela dagen,  sen kom det nå 12-åringar också som var askalas :P haha men dom fick iaf gå till grillen och hämta pizza åt oss och vet ni vad ungen hade sagt på pizzerian ?:p "har ni chips och dip hära?".  haha han fattade inte att han skulle till ica och köpa det!
sov iaf där från söndag till måndag, sen imorse när jag vaknade for jag in till stan och var med frida, sen kom även jonna så gick vi och fikade på åhlenscafet, det var nice :) sen tog jag bussen till gammelstan, drog förbi linn, hon har beställt hem nya piercingar, så ska köpa av hon , mkt billigare :)
for till farsan sen, duschade och packade ner kläder , och nu sitter jag på hertsön, ska snart dra till ica och köpa ett lypsyl, moha!  blir väl att man slår på en film också , men vet inte vilken :p någon riktigt jävla bra!! (Y)
har faktist funderat på om jag ska börja plugga i ume eller nå, ska gå och snacka med min syo imorgon, vill bara bort från den här råtthålan, :) såäre!
nu ska jag ringa frida och höra om hon ska med eller inte :P
puss



I may not know it, but
These are the moments that
I'm gonna remember most!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0