don't cry for a guy, say fuck you and smile :)

helllu!

idag har det inte hänt så mkt , vaknade vid 2-tiden, sen for jag förbi tessy och prata lite , sen for vi till starre och så skulle jag köpa en cola, men hade inge pengar ?:S hmm!  sen har jag suttit här , skulle till morsan och äta för hon hade gjort nå goomat , men orkar inte åka buss :s så slö jag är!
ingen aning om vad som ska hända idag, tare lungt trorjag ? funderar på att dra till hertsön lite senare och kolla film, ringa och höra vad fridelutten gör , men hon har ju tappat bort sin mobil, vilket hon jämnt gör =) haha!

ledig imorgon
skönt som fan. då ska jag hitta på något med davve, ska dra med han till stan bestämde jag nu ;P måste kolla om jag hittar nå nya skor ! =)


I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0