now you're standing alone wonder why did you fail .

helllu :)
skolan idag gick jävligt fort, det var sköönt :) sen följde jag med frida till matstället för hon skulle käka, så kom johanna också så satt vi och snacka :) sen for jag och johanna till hon och kolla film, "hund hotellet" trorjag den hette ?:p haha, så kul för båda två satt och grät i slutet, ahha så kollade vi på varandra "fan kan inte få det att sluta" så började vi skratta för att det såg så fult ut ;) hojjhojj, brukar inte börja lipa när jag ser filmer , men denhär , haha gick inte att hålla sig ;P
Sen kom morsan och hämta mig så for vi till max och käkade , sen tog jag bussen tillbaka till johanna , fast lika snabbt for vi till gammelstan , där gjorde vi inte så mkt , satt och kolla simpsons. sen tog jag bussen till hertsön, gick in och gick ut på direkten, for till ica och träffade apsvansen, så fick han köpa cigg åt mig också ;P haha! nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla film :)
fyllt på mobilen nu iaf!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0