måndag !

helllu :)
vaknade vid 13.00 idag , sminkade mig osv sen for jag till stan och var med davve natty och tessy, vi gick omkring och kolla runt lite , sen gick vi och fika och pratade ganska så länge :) var nice!  kom nyss till hertsön , jag och min bror ska käka hära osv, sen drar vi till gammelstan, då ska tessy och davve komma och kolla film hos mig :) hoppas det är nå bra på tv ikv!  skola imorgon, har muntlig redovisning, men kan ingenting så vill inte fara, men måste det ändå så man inte blir av med studiebidraget, inte bra! nämen jag tkr jag har börjat sköta skolan hyffsat nu, :)
nu ska jag börja packa ner lite kläder så min bror slipper vänta på mig ;P haha!
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0