hallå :)

fredag den 13onde vare igår,  var som vanligt i skolan osv, sen sista lektionen hade vi Nk, har aldrig hatat en lärare så mkt som jag hatar hon! så jävla otrevlig, och är nog inte ensam om att tycka det heller ;) haha!
nåvääääl , sen när jag väl hade slutat så gick jag på stan ett tag, träffa krille så han fick göra lite ärenden åt mig ;d haha!  sen tog jag bussen hem, åt duschade osvosv..  sen bussen till stan och mötte upp johanna och josse , sen for vi till krille och drack litegrann :) haha kändes som att kvällen aldrig skulle ta slut, vi skulle fara och hämta några från porsön, så fick vi soppatorsk på gågatan, så satt och frös som fan.  men tur så kom danne med soppa åt oss :) sen efter ett tag for vi tillbaka till björx och forsatte,  sen kom tessy och en i hennes klass , fyfan vilken skön kille hon tog med sig ;P haha så jävla rolig, och prata var han inte dålig på heller =P ahah.
nämen sen for jag och krille och dumpa av johanna på tuna, tessy stackarn var helt rädd att vi hade krockat ;) haha sötungen!  vi somnade iaf vid halv 7 nåsånt.  trevlig kväll vare iaf! :) (Y)
ikv kmr det väl inte hända så mkt , davve ville hitta på något, så han får väl komma hit och kolla film med mig , tessy och josse skulle också kommma =)
nu ska jag snart gå till ica och köpa lite chips och kanske dip ?;) sjklart! haha.
puss!

haha vi är ju charmiga ;) 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0