Don't stop believin' Hold on to the feelin'.

helly :)

började halv 12 idag ,  hade mum sen bara Nk , så slapp dag som vanligt :) imorgon ska vi till kulturens hus på någon föreläsning om brott? nåsånt vare iaf :)

efter skolan så träffade jag davve, vi gick till willys och köpte hårfärg åt mig, sen gick vi ner på smedjan och prata på. haha han tror att han har någon känning på vad som kmr hända i framtiden, så tror han någonting som jag verkligen inte tror kommer hända, men han säger att det kmr det, ahah men hade varit nice om han hade rätt iaf :) nåå.
sen tog jag bussen hem, har bara hunnit käkat. Nu ska jag snart sätta  färgen i håret sen röjja och snacka i mick med emil, han har bokat biljetterna till luleå nu, bara 1 månad kvar  :) kommer bli så kul såå!
ikv ska jag bara ta det lungt som vanligt, känns som att jag inte orkar göra nånting :s ääh lika skönt är det. ska plugga lite till idrottsprovet också, sen blire paradise hotel & scrubs (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0