antingen är dom bögar eller fulla i skit!

hm haha fick veta idag att en kille jag tycker är snygg är bög! inte för att det är nå fel med att vara det, heltokey. men blev bara lite lustigt idag när jag fick veta det ;) haha, inte ens kul!
nåå har bara varit i skolan annars idag på några föreläsningar, undrar vars jag fick för mig att det skulle vara på kh? var iaf på örnen det var :P .. efter skolan var jag iaf på stan med johanna ett tag, hittade ett par jeansleggins jag ska köpa när jag får pengar :) (Y) sen när vi blev less så for vi till tuna och käkade, johanna klippte mig också, jag märker att det är mkt kortare, fast tror ingen annnan kommer göra det :P aha!
nu sitter jag iaf hemma , ska snart slå på riverside, sen vänta på att ph ska börja, hm om det ens är idag ? måste kolla upp det ;)

  

    skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0