<3

Du är tillsammans med? Henrik Selberg :)
Och varför det? för att jag älskar han.
Har han fått något smeknamn av dig? haha jo måånga ;)
Hur länge har ni vart tillsammans? 2 år och 1 månad :)
Hur träffades ni? genom vänner :)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nja , den jäveln höll på med en annan, men nog snacka vi lite :)
Hur gammal är han? 19
Älskar du honom? jo!!
Har du slagit honom? haha nog har vi haft våra slagsmål ;)
Har du roligt med honom? japp :)
Har ni sex? Yes :)
Skulle du kunna bo med honom? skulle väl kunna gå ;)
Beskriv honom med tre ord? Snygg, rolig & snäll.
Vet du nånting om honom? jag vet nog de mesta :)
Har du gjort ett sugmärke på honom? ja :P
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? vet inte, kan inte se in i framtiden. men länge hoppas jag :)
Får han dig att skratta? Jadå :)
Säg två ord hur du känner för honom? älskar han
Vad för slags filmer ser ni på ihop? typ allt ? men mest komedi och sånt :)
Får du fjärilar i magen när du ser honom? nja, de var mest i början :) haha men fick de för nå dag sen , vi hade storbråkat och sen när vi träffades så kom dom fram ;) haha
Vad har han för ögonfärg? jag tycker dom ser gröna ut , men han har typ alla regnbågens färger :) hah
Vad är det finaste du fått av honom? allt jag får av han är fint :)
Har ni samma humor? hhah kan jag inte påstå, men min humor är ju som den är :P haha!!
Planerar ni framtiden ihop? planerar & planerar , vi drömmer väl mest ;)
Skulle han bli en bra pappa? jo :)
Vad gjorde ni senast ni träffades? kollade film :)
Vad gör han när han inte är med dig? hmm, är med polare,  elr så är han hemma och slöar :)
Är du svartsjuk på andra tjejer? de händer ;D
Har ni bråkat nångång? haha om vi har? ojoj :) men vi löser alltid allt!
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? nopps :)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 2 veckor ? minns inte riktigt :)
Har ni samma åsikter om saker? haha nej!
Vem håller i fjärkontrollen? han
Har ni samma musiksmak? ganska så :)
Är han romantisk? jorå ;P
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? jo
Gillar han sport? typ fotboll & hockey :)
Är han en djurvän? nåjo :)
Kan han sjunga? han är ju min lilla sångfågel ;) haha
Spelar han nått instrument? Nope.
Kan han laga mat? han är bäst på att laga mat!!! :)
Är han envis? haha de är vi båda två, så jävlar de sätter igång när vi börjar diskutera ;)
Tycker han om att resa? gör han väl :)
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? han satt på mig och börja kittla mig, och HAN vet att han bara behöver nudda lite i mig så börjar jag skratta!


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0