torsdag snart fredag ;)

hallåjjjs :)
lugn dag har det varit idag, hade matteprov på morgonen , gick fan bra trorja , var säker på varje fråga föutom en ;) haha stolt*   nämen sen har jag varit på stan ett tag och kolla lite :) sen for jag och henke hem till mig, och här var peters föräldrar och fika , så fick massa presenter ;) hah ett bar leggins sex and the city filmen och massa godis ;) tack så mkt!
snart kmr de mer folk som ska käka tårta :) fettniice.
fick idag veta att vi får sommarlov på torsdag ocha tt alla ska festa då , så då missar jag inget !! ska ju till stockholm på fredag åre :) niceniec
men nu ska jag kolla tv elr nå , har tråååååkigt !!! :/
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0