Midsommar! :)


                                       Jag sommar-06 ;) hahha!

                               
                                                        
 
                                            tjosan :)
somnade vid 4 inatt och ändå vakna jag vid 11 :/ konstigt :) aja , for direkt jag vakna till hertsön och hämta kläder åre , sen skjutsade morsan mig till g-stad igen, sen tog jag och henke cykeln och rulla till storheden köpte kött osv :) så ska tessy sen komma hit så ska vi grilla ;D gooooottt (Y)   farsan och brorsan och borta tills imorgon, så blir att ha lite rajjtantajjtan, nämen det ska komma lite folk och dricka öl och spela kubb och bara ta det lungt :) ahah fast får lite dåligt samvete för farsan sa klart innan han for att jag inte fick ha nå fest elr nå, men de kmr ju inte komma så mkt folk ändå så, de är bara att leva med de ;) hahah!
ska börja sminka mig och städa lite nu, ser ut som en svinstia här kan jag lova!! :)
ha en bra midsommar allesammans ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0