home sweet home!! :)

tjohoo!! :)
hade superkul i stockholm iaf :) trevligt folk osv. såg att jag hade råka skriva arlanda i förra inlägget , men mena kallax ;)
kom fram vid 22.00 på fredagen , jag och Lisa min "kusin" for ut , hon visa mig runt osv :) sen gick vi in och snacka sen slagga vi :) sen på lördan vare fest, eftersom adam hade tagit studenten i fredags men han hade festen på lördag, de var nice , var ganska så mkt folk :)  efter ett tag börja jag och lisa förfesta lite, sen for vi ut med adam och hans polare, vi skulle fara på nån krog men sen när vi kom dit så hade dom hårdkontroll typ , så vi orkade inte gå dit , men sen så träffade vi lisas polare så vi for med dom till knast , hade fettkul där iaf :) sen for vi hem och slaggga efter de :)
idag vaknade jag vid 13.00 sen packa jag åre , sen när vi kom till lule så for jag direkt till g-stad, hade nå möte på kansliet ,  börjar ju jobba imorgon så :)
menmen , nu ska jag kila till bussen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0