äntligen!!:)

Är klar med mdkn nu , och nu är allt klart, gick G dessutom, ;) han tyckte jag hade visat att jag verkligen ville ha g så de fick jag ;) nu har jag bara samhälls engelska & matte kvar!!:)
nog om skola , suuuuug :) ska iaf ut snart , men ska få en grejj av morsan och peter snart , hmm undra vad de kan vara :)
imorgon kmr det massa folk hit och ska käka tårta, sen blir de kanske att fara till smedsbyn imorgonkväll elr på fredagmorgon, känns skönt som fan att komma bort, måste plugga, och om jag stannar i stan så blire att jag far ut elr nå, och när jag är där så tar jag mig ändå ingenstanns :) haha!
färgade håret igår , blev typ svart ;s men de är väl bara för att de är nyfärgat, får manhoppas :)
 


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0