what ever happens to you, we'll see But it's not gonna happen with me.

tjena :)
kom hem nyss, varit ute med tessy emil andre och dom dära :) och nu ska jag snart käka , gött som fan ska de bli! är svinhungrig. sen kommer de lite folk hit och kolla film ;p
Hade iaf svinkul igår, vi satt i mariebergsbastun , hah sen kom de mer och mer folk så de blev lite trångt tillslut men :) kul var de! Sen var jag tvungen att använda upp mina sista pengar till taxi, de brändes! får ju lönen om 3 veckor ;/ men var bra att jag for hem för hörde idag att de hade blivit massa strul så :S var hemma ungefär 5 på morgonen då var morsan typ på bra humör, men sen när jag vaknade vid 7tiden och skulle gå till jobbet blev hon svinsur, så jag for till gammelstan och sov vidare med tessy ;) hah!
sitter nu hos farsan , frida skulle kommma förbi också, så får se vad vi gör , sen blire att fara och köpa nå gott och kolla film :) menmen. ska göra nå annat nu ..
puss


                                                    Börjar spela fotboll den 20nde juli !! ;)

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0