tråkig söndag

tjo.
satt barnvakt igår med davve och johanna , gick bra, skönt de var att prata med davve, var så länge sen, och sen när de har hänt så mkt på sistone. aja , sen senare på kvällen for vi ut och tog en rök med andre och dom :) och måste bara säga att simon var så gullig, tyckte de var så varmt i hans rum så tog han fläkten mitt i natten och koppla in den just vid mig ;) haha så liten och söt han är !
vaknade upp vid 11, för simon skulle ha kalas åre , fyfan vad ungar de kom ungefär 20 stycken ;s haha!
for iaf sen hem och hämta grejjer sen till tuna framochtillbaka, sen en halvtmme till gammelstan sen hertsön och träffa frida och jonna , och nu sitter jag här och har svintråkigt , vill göra nått , men finns ju inget att göra och det suger. :/
blir iaf att festa på tisdag med frida och tessy, orkar inte bry mig att jag jobbar , vi ligger ändå bara och sover så de spelar inte så stor roll :) tessy och jag planerar på att fara nånstanns, men vi vet inte vars ? vi får hitta på nå. morsan vill ju att jag ska fara till stockholm, om hon bjuder så far jag gärna :) haha!
men nu ska jag kila !
puss


                            


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0