snart freedag! :)

                               grattis till jessica och min moster som fyller år imorgon ;) <3

tjosan!:)

skön dag på jobbet idag iaf , gick svin fort ju. haha jag och josse har typ gått omkring och sjungit, folk borde ha trott att vi var dumma i huvet!:p hah, sen äre en kille som förföljer oss i sin golfbil, så vi garvar ju direkt vi ser han! haha :)
har iaf varit på körskolan idag , suttit där i 3 timmar , jobbigt som fan vare, men skönt att de är bortgjort, så nu ska jag bara göra syntestet sen ses vi på vägarna ;) .
Party imorgon iaf tror de kmr bli ganska så kul , ska försöka vara glad hela kvällen , annars kmr andre med en hink vatten och häller över mig ;P hah! niiiiiice!!
menmen , nu ska jag kila vidare och byta om, sen ska jag somna till tvn :)
pussshej!

           vill tacka alla mina vänner & familjen för att ni är så jävla underbara, ni är guld!



                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0