hoome :)

tjenare :)
kom hem idag, fan vad jag var nervös på arlanda, men de gick faktist skitbra!! ;D förutom att jag tappa bort min påse , men de löste sig :)  kom hem vid 8 ungefär , tänkte bara ta en lugn kväll hemma , men fick ju jättetråkigt, men johanna ringde iaf och hon ville träffa mig , men danne kom och hämta mig sen for vi runt ett tag, så fick man träffa blondinen haha vilken chock jag fick ;D haha! menmen , sen dumpa han av mig på konsum så träffa jag frida ett tag också :)
nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, hmmm typ slå på en film elr nå. imorgon blire iaf stiga upp tidigt och fara på stan med lite folk, måste till banken och hämta ut min lön :) nicenice pengar gillar vi!!! sen blire också att hämta drickat till LK! haha längtar dit , de enda som händer i lule!!
men nu ska jag göra annat :)
pusss

                     
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0