brist på annat.

sitter och väntar på att maten ska bli klar, blir nå nudelmat. sen direkt efter till gammelstan , davve ska komma förbi min moster också och vara social , eftersom jag inte kunde träffa han igå¨r , jävligt länge sen man såg han :/ men de ska iaf bli kul att träffa han :) har suttit och läst en jävla blogg i 1 timme , känns som att man inte har nå liv !! haha
och juste satt helt still i min stol så råka jkag vrida om benet och nu kan jag knappt gå, så fult när man ska gå till bussen, kmr jag där haltandes .

har typ börjat tänka svinmkt på saker och ting, alla misstag man har gjort , och nog tror jag alla har gjort misstag som man ångrar men som man ändå inte kan göra nånting åt, men man lär ju sig av det, iaf jag. så egentligen har dehär varit en bra sak även fast jag inte tycker det nu. men tror jag kommer må mycket bättre som person och börja respektera andra bättre. De enda jag saknar är närheten, att bara ligga och kramas och kolla på film, men de är bara rutinerna som måste flyga bort så kommer allt bli så jävla bra, ska leva livet fullt ut!



                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0