run away and make tomorrow harder to live than today ..

hallå :)
vaknade vid 7-tiden, stog upp 10 min, sen kom vi på att det hade varit jävligt skönt att sova en timme till , så det blev så,  fast för mig råkade det bli 3 timmar ;p haha.
for på idrotten iaf, vi hade nå rastadans, var ganska kul ändå :) sen gick jag och käka med olli och dom , sen for jag hem, men lika snabbt till stan igen och var med lite folk :)
efter stan så for jag och johanna till krille , käkade nudlar osv. sen kollade vi lite tv men sen blev jag så trött så tog bussen hem :) nu har jag just kollat klart andra avenyn! så jävla bra. är sugen på att ladda ner första säsongen ;P haha!
ska snart gå och sova så jag inte är så trött imorgon, eller börjar ju halv 12 så ganska lungt men :)
blir iaf att jag går till syon imorgon, hon är så jävla seg :s dom tycker säkert att jag gör ett stort misstag, men ändå mitt liv och jag bestämmer över det! ... vill bara få en nystart :) sååäre.

påtal om förändringar så har jag gjort EN slinga i håret,  trodde morsan skulle tycka det var svinfult , men tvärtom var det! haha så det kan ju inte se förjävligt ut iaf :)
känns som att jag bara vill ändra på saker nuförtiden, haha är väl i någon kris? ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova trorjag ?:p fårse.
puss


You know it tears me up inside
to see the feelings that you hide
Hide inside that empty bottle
I wish you saw how great you were
I wish you saw what life was worth
You wouldn't have to hide your problems
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0