shiiiiiiine!

hellu.
vaknade för ett tag sen av att F ringde och berätta lite grejjer, blev förbannad på att jag inte hade stigit upp tidigare och hunnit träffa han.. men tur så kmr jag nog kunna träffa honom ändå om någon dag ? har ingen aning..
nåja, idag får man se vad som händer, är sjuk, så funderar på att vara inne hela dagen och vila så man orkar med resten av veckan ;P kanske far till tuna en sväng iaf :p
shoppade som ett psyk igår ;P haha så jävla kul att ha nya kläder :) men ska på stan med emil imorogn , så då ska jag satsa mer på tröjjor :p
sen igårkväll var jag bara med lisa , vi kollade på film osvosv :)
nu ska jag göra annat , elr något att äta!! :)
blir iaf att satsa på sommaren 2010 efter nyår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0