knasboll :)

hallå :)
idag har jag varit i skolan, fast har inte gjort så mkt :s typiskt torsdagar!
efter skolan for jag och johanna till björx och var med krille, pernilla och karlander, det var väl nice :)
tog bussen hem vid 20.00, när jag kom hem så käkade jag, sen gick jag ut och prata med frida litegrann.
har pluggat nu i flera timmar , min hjärna är helt död nu , men ska fortsätta på 10 min igen, var tvungen att vila lite nivet ;)
imorgon har jag prov osv, men slutar ändå tidigt så det är skönt :) efter skolan ska jag dra och fika med jennifer och planera lite grejjer ;p sen blire att festa på kvällen!
ska lägga mig i sängen nu ett tag och inte försöka sova.. haha!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0