hmmmm :))

hallå :)

mkt trevlig kväll igår, även fast det knasa sig lite, men jag hade i stort sett kul hela kvällen :P... och natten  ;) känner mig på jävligt bra humör , har väl sina andledningar :) hoppas bara inte det var bullshit alltihop, men vet ju aldrig, personen var iaf lika gullig på morgonen ! ;) haha men har varit så tjorvigt mellan oss förut , eller det var ju jag som var dum i huvet :P haha nååjo.
ikv ska jag väl till krille och sociala ,  fast vet ju aldrig vad kvällen har att erbjuda! ;P
nu ska jag kolla riverside , sen kanske jag ska förbi min moster , isabelle fyller 1 år idag :) men vet inte om jag vill för tror jag håller på att få en sån där halsböld, höger sida är svullen typ ;s ajaj och ont göre!
finns inte så mkt mer att tilllägga :)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0