tråk

tjenare :)
blev iaf chips&dip kväll , och så kollade vi sex and the city filmen, länge sen man såg den :) sen gick vi ut snabbt men jag for hem var så jävla trött även fast jag har sovit hela dagen idag. imorgon blir de iaf tidig uppstigning ska be morsan slita upp mig :) sen ska jag och tessy till gammelstan och bada&sola. ska försöka få ihop ett helt gäng , blir roligare då! och emil far hem på lördag :/ så kmr han tillbaka till vintern, så vill hinna säga hejdå åt han också! sen på kvällen blir de fest, men jag & tessy ska vara nyktert sällskap så blir inte så mkt fest för oss men :) och har nu fått veta att de är 500 i lule som har svininfluensa, så börjar bli lite nojjig haha tvättar händerna direkt jag gjort nå :P haha! fyfan de vill man inte ha!!
menmen , nu ska jag slå på en film och sen susssa :)

pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0