tjoo!

skola idag , de var rätt så lungt , delade upp oss i våra nya klasser osv. sen har jag varit på stan med davve & finni, vi satt bara vid nå fik och snacka nån timme, davves tjej fyller år imorgon och han hade ingen aning om vad han skulle köpa och då kom jag på en svinbra ide , att han ska köpa en plastros elr nå och sen ska de stå på en lapp "när den här rosen dör kmr jag sluta älska dig" haha han vart ju svinnöjd så de blir nog de :P hehe! pluttiplutt!
ska iaf gå och sova snart , även fast klockan inte ens är 8, men har inte sovit så mkt inatt heller så. börjar iaf 8.15 imorgon, har inte stigit upp så tidigt på flera veckor , så de kmr bli tungt ! :/ menmen, sen efter skolan blire väl stan elr nå, måste hitta ett par skor!! :))
men nu ska jag dra mig till tvn och sen soooova!!! (Y)
pusss

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha japp det var det ;)

2009-08-24 @ 20:30:16
URL: http://krabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0