sooool!

hallå :)
sitter här helt nyvaken, så äre ju svinvarmt ute också ju, måste slita upp tessy så man kan fara nånstanns snart :) !!
LK var väl roligt, men trodde de skulle vara lite bätttre, elr i lördags hade jag inte så  kul men, roligare var de på efterfesten som slutade vid 10 på morgonen ;P haha! joooo.  igår vaknade jag vid 5 hos johanna , då for jag hon och tesssy direkt och käka på max sen satt vi ute ett tag också sen kom danne , så han fick köra mig och tessy till hertsön så for vi till mig och käka chips&dip och kolla twilight ;) sen for vi till lexi ett tag och var sociala  sen till mig igen och kolla eva&adam sen somna vi :) haha länge sen man såg den filmen!
idag blir de typ att fara och träna skulle jag tro sen till gammelstan, funderar på att fara förbi farsan en sväng , :)
menmen , nu ska jag slita upp tesssy : P
puss


                                              söttjejen =)

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0