söndag

tjoho :)
då vare en tråkig söndag på G, nämen vaknade vid 15.00 idag , drömde en svinrolig dröm iaf , jag och några var ute på värsta äventyret :) haha!
ska snart förbi jennifer och vara social, sen blire att fara hem och kolla på någon film som börjar på 5:an, sen mkr de väl inte hända så mkt ? kmr iaf inte kunna somna ikv, men börjar ändå 13.00 imorgon , och vi kmr väl bara dit och säger hej sen får vi typ dra :p haha så kmr kännas ganska så onödigt , men börjar ju i en ny klass, elr dom har splittrat alla media 2:or så vi ska vara 2 klasser ist för 3, tur att jag hamna med frida iaf :) men fattar inte hur dom har tänkt , vi är 30 st i varje klass , vi kmr inte ens få plats i klassrummen ju , haha smart där! (Y) känner nu att jag har skolångest , vilket jag har varje söndag när de är skola!! haha menmen , nu ska jag kila förbi jennifer. men hade bra! :)
puss!
                                                                  saknar !!!!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0