partyy!! ;>

helllu :)
igår var jag med josse iaf, inte så ovanligt dåmen , kan ju tro att hon har flyttat hit förfan!!:p haha. nämen vi var ute men massa , skulle till thomas stuga med massa folk och festa, men de blev inte av iaf.. men jag josse & andre for och köpte chips&dip och massa godis sen hon till mig och kollade zorro!! ;) heh! sen for vi ut och träffa alla fyllon, ojoj klywen , aldreg sett han så jävla full , HAHA!!!!!

Idag ska jag iaf ha förfest , sen blire att kolla runt efter fest, de är ju fredag så de borde finnas nått iaf :)

nu ska jag iaf hoppa i duschen åre , sen vänta på att davve ska komma och sociala med mig tills alla kmr :P heh!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0