kunde inte bry mig mindre

hallå :)
hade faktist svinkul igår, for till storsand en sväng och sa hejdå åt Emil , fan vad man kmr sakna han!!! och han kmr tydligen nästa sommar tillbaka.. menmen, sen for jag och johanna ut och åkte med erkki och nåra, sen blev de massa kärleksproblem, skönt att man slipper sånt tjorv iaf nu :P hah , nämen allt löste sig , för en iaf. sen for jag och sov hos johanna , vi skulle ha julbord idag fast ändrade planer ;) haha bara vi som fattar, helt sjuk humor vi har! menmen , nu sitter jag med hårgfärg i håret, ska snart duscha sen till örnäset trorjag och hämta öl, sen party mest troligt :)
men nu ska jag duscha sig lite sen jaaaaa, :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0