I know you're leaving, touch and go, oh-oh.

halllllå :)
rätt så seg dag ändå, vakna vid halv 2, sen for vi och tränade, man känner att man inte har tränat på hela sommaren ;) haha! sen for jag hem , så kom johanna, så har jag bara varit ute med hon josse och jennifer , sen har jag och jennifer bara varit hemma hos mig och glotta tv :) imorgon vetefan vad jag ska göra, kanske skulle hitta på nå med johanna , men de fårman se :) känns som att dagarna bara rullar på fort som fan, och de känns ju förjävligt eftersom skolan börjar på måndag :' / men sånt är väl livet.... haha har så jävla tråkigt just nu , men ska väl ändå sova snart är ganska så trött :)
nu ska jag iaf slå på en film och bara slappa :)
pusss

                         

You're Never gonna be alone!
From this moment on, if you ever feel like letting go,
I won't let you fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0