helllu :)

sitter här och ska snart slå på en film elr nå, sova iaf trorja , fårse :Pidag har man inte gjort så mkt, skulle till arons och sola men jag och johanna råka sova lite för länge :) hah jobbigt att sova med den bruden, direkt man lagt sig skönt så sliter hon bort täcket från en!! =) istället för att fara till arons så for vi in till stan, satt på kh och sola, sen kom jennifer också så for vi och träffa blom åre, sen tog jag sista bussen hem , sen kom jag på att min data hade gått sönder , men fick en av peter :) tack förde!
imorgon blir de iaf att fara till arons om de är bra väder och att jag inte sover för länge , men antar att jennifer kommer telefonterra mig ;) haha sen efter de blir de väl att fara till stan elr nå , finns ju inget att göra nuförtiden! :s
nu ska jag iaf slå på en film sen sova :)
pussgodnatt.



                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0