hallå :)

vaknade vid 9 idag , orkade inte fara på engelskan , vet inte varför men så blev de! :) sen for jag till skolan vid 11tiden och käka med nåra, sen kom frida men då orkade vi inte fara för våra scheman var hemma så vi visste inte ens vilka klassrum vi skulle vara i :p men vi for iaf på stan ist , köpte ett par skor!! :) haha skulle ju blir ett par vinterskor men fick bli sommarskor ist ;) hah , nämen de var så billigt , och snygga var dom! vinterskorna har ändå inte kommit in än så!
sen har jag bara varit med josse jessica johanna bella & alex och flummat runt =)
sen när jag kom hem så kom farsan "lisa nu har ag köpt nya utemöbler du måste se" hhaa inte sur elr nå , eftersom stolarna var i tusen delar efter festen jag hade i fredags !!:p nååjaaa!

helgen är iaf planerad , fredag blire mest troligt att vara med davve & hans tjej och kolla film , sen lördag blire 2 svängar till boden , elr ska först fara och bada med mina småkussar, sen blire väl att fara på cruisingen senare på kvällen :)
punkt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0