hallå :)

idag har man inte gjort så mkt, vaknade vid ett så jag skulle hinna göra något , men då ligger ju alla och sover hela dagen :/ aha! men sen for jag och träffa frida snabbt sen till gammelstan, då var jag josse stina fällman och linkan och kolla tv hos fällman och käka chips&dip ;)!! sen fick vi tråkigt så då kom vi på att vi skulle bada näck på snickars, och så blev de , men linkan fick sitta och kolla på elden :) hhaha! sen for vi till mig och käka nudlar och drack pepsi, och nu sitter jag och josse här ska väl snart kolla tv elr nå sånt däääära sen typ soooova!!! :)
men nu ska jag vara lite social med josssi!
pusss

                                                   när jag fyllde 14 ;)!! ahaha

                           


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha näcka och grejer ;) har inte gjort det i år :O

2009-08-12 @ 18:39:11
URL: http://krabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0