cause when you're halfway up you're always halfway down.

helllu :)
igår for jag till arons med jennifer, var nice , men de var inte så varmt ute som jag trodde :S  aja sen for jag hem, duscha sminka mig & åt , sen bussen till stan, där träffade man massa folk, sen körde erkki mig till svartöstan sen vart de knas :P men men G var i svängarnaa och körde hem mig =) haha tur man kan ha!
idag vetefan vad man ska göra , en ville att jag skulle med och bada , men de orkar jag nog inte =P lät ganska så jobbigt, men nyss skrev frida att vi ska ha en chips&dip kväll , så de är väl planerna :)

juste , somnade ett tag vid 13.00 sen dess har jag drömt värsta skumma drömmarna , att jag har varit på olika ställen och sen skulle jag bli halshuggen men då börja jag slå mig själv så jag skulle vakna , men då hamna jag i en annan dröm, så jag hae drömt i min dröm så fortsatte de så hela tidne , haha ni kanske inte fattar , men läskigt som fan varde visste inte om jag var vaken elr sov!!:P

men nu ska jag göra mat :)
puss

 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0